Bliv frivillig – Tilmeldingsskema

Tilmeldingsskema Aarhus Pride 2017

OBS! Tilmeldingsfrist 15. maj 2017. Før du melder dig endeligt til, så er her lidt praktisk information.

I forbindelse med priden er der mange forskellige slags opgaver, der bidrager til en succesfuld dag. En vagt varer som regel mellem 4-6 timer. Vi vil uanset din vagts længde sørge for, at der er mad og drikke til dig.

Pridepromotioncrew Priden skal promoveres rundt om i byen. Vi har brug for hjælp til at dele postkort ud, hænge plakater op og repræsentere Priden ved forskellige arrangementer i løbet af året.

Servicecrew:  Bar, Prideshop og børneareal skal bemandes. Der skal sælges merchandise til paradedeltagerne og de besøgende på Pride Square. Pladsen skal være ren og fin hele dagen.

Produktionscrew:  Pride Square skal gøres klar. Der skal måles op, klargøres telte, scene m.m. Og hele molevitten skal tages ned og pakkes væk igen.

Logistikcrew:  Vores grej skal køres til og fra paradestarten og Pride Square. Vi skal bruge runnere, som kan hjælpe os med at binde parade og Pride Square sammen.

Paradecrew:  Paraden skal gøres klar til start og sendes af sted i god ro og orden. Den skal følges på vej og afleveres på Pride Square.

Vi prøver så vidt muligt at sørge for, at alle kan få deres prioriteter opfyldt. Din tilmelding forpligter, og vi regner med din indsats efter tilmeldingen. Vores største forventning er, at du går ind til arbejdet med smil og er fleksibel i forhold til de opgaver, der skal løses i løbet af din vagt. Du er altid velkommen til at hjælpe ekstra ud over din vagt.


Navn:*
E-mail:*
Telefon:*
Ønsket Arbejdsområde:
2.prioritet:
T-shirt størrelse:
Vegetar:
Evt: